February 16, 2014

You can be amazing~

Weeehuu~~~ Today something out ordinary happen to my... actually many thing happened... Can i list it ? hahah.. Poyo nyer ayat tu... tapi tapi.. saya terlalu eksited la pulak ni.. weeehuu..sampai tak tau nak cakap macam mana... Awak awak.. kan saya ada bagitau.. saya nak pergi USS dgn kawan kawan saya.. kan kan? InshaAllah dgn izin Allah saya akan menapakkan kaki disana lagi.. kali ini bukan USS je saya tapakkan kaki.. tapi ke merlion.. err.. mana lagi erh.. sentosa beach.. and apa nta.. senang citer.. ronda singapore la afta menapakkan kaki di USS.. ok ok.. saya eksited nak pergi USS kali ni sebab bersama rakan rakan .. LOL!


Al-kisahnya begini.. kami plan nak pergi yang biasa biasa je.. bajet biasa je..takda la mahal mahal sgt.. Lepak punya lepak.. saya ajak membe sorang ni utk join our trip.. lepas bentangkan trip punya proposal.. dia takmo.. So, ok la dia taknak.. tapi awak tau tak apa jadi hari ni?

Dia mesej saya dan cakap dia kompom join.. -____-"
macam keyling betul kannnnnnn mamat tu? kejap nak kejap taknak... then dia siap bagi syarat lagi.. If dia join.. saya dan rakan rakan kena ikut dia.. JENG JENG!!! ikut pergi mana ha??


Chak! tak pergi mana mana pon.. actually dia ckp... kitaorg kena stay kat hotel yg ayah dia providekan untuk kitaorg.. mula mula.. hmmmm..OKEYH je la.. (jimat duet aku).. saya pon tak pikir la byk.. sekali.... dia hantar email pengesahan booking hotel bilik utk saya .. diulangi.. BILIK UNTUK SAYA bukan untuk dia.. maksudnya kami ambil lebih dari satu bilik... bukan dua tapi 3 suite...


Tudia.. shangrila hotel da.. ayah dia sgt pemurah... nak eksited tak tau patut eksited ke tak sebab saya segan dgn dia tu... damn...malu nye.. tapi bak kata mereka.. mamat tu degil sgt kan..kita pergi je la.. Total orang yang pergi lebih kurang 8org.. semua ppuan kecuali mamat tu... termasuk 2org adik perempuan dia yg cute miute... sayangnya abg dia tak cute pon...yg lagi lawak.. mamat tu nak kenalkan saya kat kawan dia since dia ckp saya ni baik.. BAIK okeh.. tgk tu... dia ckp saya BAIK... kali ni kita bold kan.. BAIK !  

hahahah.. sangat lawak... tapi kan awak.. jodoh tu ditangan Allah.. saya berkawan je dgn semua sebab tak tau siapa jodoh saya..