September 15, 2013

"Is it right or is it wrong?"


Give me that thing that I love (I'll turn the lights on)

Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)


Assalammualaikum~

Once again im gonna update my belog usang ni.. i cant imagine lama juga ku berblog~ Kes-nya.. tak tau nak luah kat mana... I gonna through out all in here.. All~ All~ InshaAllah gonna be better later.. Ameen..




Kekadang tu.. orang lain mungkin tak perasan yang kita sebenarnya sedang berkorban utk mereka.. atau aku sendiri yang tidak membuka kan mata?


Pagi ni... pada 16hb September 2013.. once again I felt unfair to me..entah la weh.. ak rasa da cukup mengalah daaa... tapi kenapa aku sahaja yang harus mengalah? dorang tak nampak ke? atau ak yang buta? sakitnya hati ... Seyes sakit hati.. Hari ni ak out of mood... Malas nak dgr ape ape.. Malas nak cakap apa apa...Even nak pandang apa apa pun ak MALAS!!!



Ak mengalah.. Aku kurangkan beban mereka.. tapi kenapa aku seperti beban bagi mereka? Ya Allah tabahkan hati aku.. meng-ignorekan semua ini.. ak harus terus melangkah.. tamatkan apa yang telah ak lakukan .. ini semua dugaan..dugaan demi kejayaan aku.. MUNgKIN~


I used to bite my tongue and hold my breath
Scared to rock the boat and make a mess
So I sat quietly, agreed politely
I guess that I forgot I had a choice
I let you push me past the breaking point
I stood for nothing, so I fell for everything

Caiyok fara XD