October 24, 2010

Obsessed sgt.. :)



Aku ada sorang adik pompuan.. dia sorang je :)
Nama dia Nana... Dia minat giler ar kat keter Mini Cooper tuh..
Bole dikategorikan Kipas Mati giler kat kete tuh.. :)

Suatu hari tu, aku balik la ke rumah family aku...
Bawak larik adik aku pegi lepak pantai bersama Ejy.. :)
Tgh drive ke Pantai Klebang, Nana pi la bukak cerita dia...

Nana : Fara, kau tau tak aritu aku mimpi ape?
Aku   : Mana aku tau ngeng . . . Kau citer la ko mimpi ape. . .
Nana : Aku mimpi ada kereta baru macam mini cooper
           keluar.! ! (dengan penuh semangat dia cerita)
           Nama Kereta tuh MINI COMPO!!
Aku  : *gelak besar sampai kuar air mata
          Ape ke bangang sangat nama tuh . . . ?
Nana : Seyes weyh..! aku mimpi mini compo tu kereta baru
           keluar.. dia dari mini cooper *semangat giler cerita . .
           Yang lainnye, mini compo ni ada atap bole bukak!!!

Aku dan Ejy : *terbahak-bahak gelakkan nana.

AKu  : ko punye minat gile kat mini cooper sampai mimpi mini
          compo lak . . ?
           *sambung gelak..

-----------------------------------------------------------------------------------
Nana..nana... memang lawak gile... sampai sekarang kalau aku ternampak mini cooper, mesti aku tergelak sebab teringatkan mini compo nana.. :)